τηλ.2621362427 | Πλατεία Σ.Καράγιωργα ΤΚ 271 31 | dpyrgou[at]yahoo.gr    

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ κ. Δ. ΜΕΣΣΑΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ ΤΟΥ 3ου ΛΥΚΕΙΟΥ ΠΥΡΓΟΥ

Δημιουργία: 10/08/2019 - 16:15

 

 

   Συνάντηση πραγματοποιήθηκε μεταξύ του Αντιδημάρχου Διοικητικών Υπηρεσιών – Ψηφιακής Σύγκλισης – Παιδείας και δια Βίου Μάθησης  κ. Δημητρίου Μεσσαλά και μελών του Συλλόγου Γονέων του 3ου Λυκείου Πύργου  σχετικά με το φλέγον ζήτημα  που έχει ανακύψει στην λειτουργία του σχολείου  και που αφορά τον αριθμό των τμημάτων που δημιουργήθηκαν ,με αποτέλεσμα   σε έκαστο τμήμα να φοιτούν 25 και 26 μαθητές. 

 

     Συγκεκριμένα  ενώ με βάση τον αρχικό προγραμματισμό του σχολείου  ήδη από το τέλος της προηγούμενης σχολικής περιόδου (Ιούνιος του 2019) και την ολοκλήρωση των  ηλεκτρονικών εγγραφών , αριθμούσε 82 νέους μαθητές, αριθμός που επέτρεπε το σχηματισμό 4 τμημάτων στην α΄ λυκείου και με την έναρξη της τρέχουσας σχολικής περιόδου προχώρησε και η αντίστοιχη κατανομή γνωστικών αντικειμένων με τους αντίστοιχους εκπαιδευτικούς στα 4 τμήματα , από την 1η Σεπτεμβρίου οπότε και ξεκίνησε η  διαδικασία μετεγγραφών που μείωσαν τους μαθητές σε 77,    δημιουργήθηκαν εν τέλει 3 τμήματα με αριθμό μαθητών 25 και 26 σε έκαστο από αυτά .

  Το  συγκεκριμένο σχολείο λειτουργεί ως Σ.Ε.Π.Π.Ε. ( Σχολεία Εφαρμογής Πιλοτικών Προγραμμάτων Εκπαίδευσης ) , δηλαδή δεν υπάρχουν αίθουσες τμημάτων αλλά  αίθουσες μαθημάτων , οι οποίες είναι εξοπλισμένες με το ανάλογο εργαστηριακό και εκπαιδευτικό υλικό. 

   Τα μέλη του Συλλόγου αφού ανέφεραν στον αρμόδιο αντιδήμαρχο την κατάσταση σχετικά με την λειτουργία του σχολείου που φοιτούν τα παιδιά τους  και επέδωσαν σε αυτόν την διαμαρτυρία – καταγγελία του Συλλόγου τους , ζήτησαν την βοήθεια και την στήριξη του στην ανατροπή της υφιστάμενης κατάστασης και την   λειτουργία 4 τμημάτων στην Α΄ Λυκείου , ώστε να διασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία της εκπαιδευτικής διαδικασίας , παρόλο που η εκπαιδευτική λειτουργία των σχολείων δεν αποτελεί αρμοδιότητα του Δήμου . 

    Η πρόεδρος του Συλλόγου κ. Αντιγόνη Αργυροπούλου , εκ μέρους του Δ.Σ. του Συλλόγου δήλωσε: «  Καταρχήν θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε , τον Δήμαρχο κ. Αντωνακόπουλο και τον κ. Μεσσαλά προσωπικά για την άμεση  ανταπόκριση του σε κάθε ανάγκη του σχολείου μας και σε κάθε αίτημα συντήρησης, επισκευής ή και ανανέωσης στοιχείων του κτιρίου.  Μετά τις αντιδράσεις των παιδιών μας , του Συλλόγου Διδασκόντων του 3ου Λυκείου και εμείς  αποφασίσαμε να διαμαρτυρηθούμε για την κατάσταση που έχει δημιουργηθεί στο σχολείο μας και  βλάπτει το παιδαγωγικό και διδακτικό έργο σε βάρος των παιδιών μας. Απευθυνθήκαμε στον κ. Μεσσαλά ζητώντας και την δική του συνδρομή για την αντιμετώπιση του προβλήματος , παρόλο που δεν είναι δική του αρμοδιότητα» . 

    Ο Αντιδήμαρχος κ. Μεσσαλάς από την πλευρά του δήλωσε : «  Υποδέχθηκα σήμερα τα μέλη του Συλλόγου Γονέων του 3ου Λυκείου , που με ενημέρωσαν σχετικά με την  κατάσταση του σχολείου τους . Πρόκειται για ένα δίκαιο  αίτημα των γονέων και των μαθητών αλλά και του Συλλόγου Διδασκόντων  το οποίο θα πρέπει να λυθεί προς την σωστή κατεύθυνση . 

   Στο συγκεκριμένο σχολείο , που λειτουργεί πιλοτικά , έστω και κατ’ εξαίρεση θα πρέπει να λειτουργήσουν    4 τμήματα στην Α΄ Λυκείου , ώστε να διασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία της εκπαιδευτικής διαδικασίας , αφού αυτός ήταν και ο αρχικός προγραμματισμός  .

 Τμήματα των 25-26 μαθητών δεν μπορούν να εκπαιδευτούν ορθά στις αίθουσες βασικών γνωστικών αντικειμένων , με συνέπεια να προκύπτουν πολύ σοβαρά προβλήματα τόσο στην ασφάλεια των μαθητών όσο και στην  υλοποίησης της εκπαιδευτικής διαδικασίας .   

 Θα πρέπει όλοι μας να στηρίξουμε  το σχολείο ώστε να συνεχίσει να λειτουργήσει  με αυτό τον πιλοτικό τρόπο . 

   Από την πλευρά μου θα αποστείλω και εγώ έγγραφο- αίτημα  προς τους αρμόδιους φορείς με σκοπό την ενίσχυση του δίκαιου αιτήματος των γονέων και των μαθητών και γενικά θα παράσχω κάθε δυνατή  συνδρομή στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων μου . 

   Τέλος και ο Δήμαρχος Πύργου κ. Αντωνακόπουλος  αλλά και εγώ προσωπικά θα βρισκόμαστε δίπλα σε κάθε δίκαιο αίτημα που αφορά την ορθή λειτουργία των σχολείων και την ομαλότερή λειτουργία της εκπαιδευτικής  διαδικασίας » .